Post by lescneapanati on Mar 5, 2022 9:51:28 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Suspects: Mystery Mansion ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Suspects: Mystery Mansion IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel geld ▞▞▞
▞▞▞ Suspects: Mystery Mansion 2022 version ▞▞▞
Voicechat is vervelend omdat hij met 2-jarigen door de microfoon schreeuwt en dan zou het spel veel beter zijn zonder voicechat of alleen bepaalde modi hebben voicechat voor mensen die niet eens Engels spreken.
Het is goed, maar het was erg laggy en luid. En altijd dezelfde kaart als je geen IQ hebt. (erg saai)
het ziet eruit als een leuk spel, ik vind de voicechat-functie leuk (veel beter dan de sms-optie onder ons) maar er is één ding waardoor ik deze 2 sterren waardeer; het feit dat er geen manier is om een privélobby openbaar te maken (zoals bij ons) Ik hoop met mijn broers te spelen in dit spel, maar we hebben 4 mensen nodig om het spel te starten - als je deze functie hebt toegevoegd waar we onze privé kunnen maken lobby's publiek, ik zal dit spel opnieuw downloaden en het vijf sterren geven.
Leuk spel om met vrienden te spelen en ook om nieuwe gamevrienden te maken.
Ik hou van het spel, maar verwijder de dempingsopties die grof, te oud, verkeerd taalgebruik bevatten. Ik bedoel, dat is raar, want je kunt niet eens praten zodat je het kunt uitleggen en mensen hebben me expres gedempt. Ook leuk spel, maar ik hou niet van het dempen en de microfoons luider maken. Ik zeg dit omdat ik geen kans kreeg om uit te leggen dat ik nog steeds van het spel hou.
Ik haat hoe de multiplayer werkt. Ik kan geen vriend in de game uitnodigen...Ik ben op zoek naar hem/haar die nu (Zainab) heet.
Leuk spel zeker downloaden🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊
Deze game is geweldig, maar je geeft heel minder edelstenen en ik denk dat het beter zou zijn als je de edelstenen in elke laag verhoogt
wanneer ik het spel open, laadt het tot 33% en crasht. Elk. Enkel. Tijd. En ja, ik heb geprobeerd de installatie ongedaan te maken en te installeren, ik heb geprobeerd mijn apparaat opnieuw in te stellen, maar het heeft niets gedaan
Het is beter dan onder en heeft voicechat soms kun je niet deelnemen aan een lobby
Ik ben dol op het spel, maar sinds de update kan ik het niet spelen, het blijft maar update-update zeggen
Deze game is leuk en er zijn veel dingen om te kopen, maar alle items in de winkel zijn zo duur als de hel. Ik begrijp dat er voicechat en andere coole dingen in zitten, maar verlaag het aantal alsjeblieft
Ik zou het een 5 willen geven, maar het blijft veel achter en ik kan de microfoon niet gebruiken toen ik ja zei tegen de microfoon die nodig was om dat te repareren
er staat dat mijn wifi slecht is en het spel niet kan spelen, maar het is prima, ik gebruikte 4g en het werkte daar ook niet, dus repareer dat het een geweldige game is, beter dan onder ons.
Je bent nooit de bedrieger, slechts een kopie van onderbus
Werkte niet meer na update
Ik heb hoge verwachtingen van dit spel in de hoop dat je niet zo buggy zult zijn als bij ons....Zorg ervoor dat we de verlofknop niet hoeven spammen om te vertrekken... Ook is het IQ dat je nodig hebt om gemiddeld te worden te hoog en als je wint, krijg je als 1 ... de hoogste is 17 die ik tot nu toe heb gezien (als gast die je elke keer 90% krijgt) en in de beginnersmodus is de moordenaar in het nadeel ... Geen wonder dat het een snel spel is ... .Snel voor gast
Ik zou het vijf geven, maar ik wil misschien een vormverschuivingsmodus? Sorry als er zo'n modus is.
Als je een legendarische skin krijgt die voor meerdere kan worden gebruikt, moet deze van het ene personage naar het andere kunnen worden uitgerust, zoals de Neon Warrior-skin
rommel. Kan zelfs niet door een spel komen zonder te worden losgekoppeld of geschopt door KINDEREN. Met de stiltefunctie kunnen kinderen je tijdelijk dempen als je weet dat zij de moordenaar zijn.
Perfect Cream ארקייד uefu
Hard teen het in het spel
Cool spel ik hou ervan
Het was beter als je de taal kon kiezen die je wilt spelen, maar na de laatste update is dat niet meer mogelijk... Waarom??
LEUK MAN
Het spel is echt goed, maar ik heb fouten gevonden in dit spel. Allereerst, zelfs als ik de beste wifi heb, zou het laten zien dat ik geen taken kan uitvoeren, ik kan mijn vaardigheid niet gebruiken en alle andere spelers bewegen, maar als ik beweeg, word ik geteleporteerd naar een andere positie, repareer dan eerst deze glitch, ik dacht dat het gewoon was bc ik heb het spel niet bijgewerkt, maar er staat dat spelen betekent dat er geen updates zijn. Niet alleen ik, maar ik zag andere mensen geteleporteerd worden naar willekeurige plaatsen en ze kunnen niet bewegen.
Kunnen we elke dag een speciale gebeurtenis houden, de klassieke modus is na een paar rondes een beetje saai (ik verander mijn beoordeling als er elke dag speciale evenementen zijn)
Suspects: Gizemli Malikane Aksiyon gylv
Het is zo dom, want elke keer dat ik het speelde, bevroor het en toen het een paar uur later werkte, verschenen er een miljoen advertenties en het was zo vervelend, daarna crashte het spel.
Leuk spel
Als ik probeer te spelen crasht het gewoon. Er is geen update die ik heb gecontroleerd. Het blijft maar rommelen. Maar het spel klinkt cool. Dus ik geef het 3 sterren.
Ik hou ervan. Het heeft 5 sterren nodig. Je moet het spelen, sla het over of stem. Ik ben 7 jaar oud en mijn naam is Lylah Gray.
IQ-systeem is niet goed en dwingt je om lange tijd beginner te spelen, het zou een level-basis moeten zijn
Telkens wanneer ik me bij de gamelobby probeer aan te sluiten, keert het me terug naar het hoofdmenu.
Suspects: Таинственный особняк Экшен eor
Los dit op, ik werk het nu gewoon bij, maar wanneer ik de game open, laat het zien dat tu update
Ik hou van verdachten
Goed, maar... de laatste keer dat ik speelde had het de grootste bug OOIT. toen ik speelde, kon ik niet eens bewegen, ik doe mee aan 7 wedstrijden en het was helemaal niet opgelost.
Ik zou het 2 sterren geven, want toen ik aan het laden was, vroeg het me om mijn microfoon, eerst zei ik nee, toen schopte het me eruit. Ik laadde terug in het spel en ik zei ja voor mijn microfoon, het schopte me er weer uit. Ik weet zeker dat het een heel leuk spel is, maar ik baal dat ik het niet kan spelen.
Veelbelovend spel... Speelt echter glitchy alsof er onzichtbare muren rond het gebied zijn. Onmogelijk om vanaf deze glitch te spelen.
Dit is een geweldige game..😀 Maar het heeft wat problemen. Er mogen geen advertenties tussen games zijn die mijn spel en een achterblijvende telefoon hebben verpest😔 En toestaan om met dezelfde leeftijden te spelen. Spelen met kinderen is erger😳
Suspects: Mystery Mansion Action zyv
Dit spel is zo leuk en schattig. Ook veel nieuwe online vrienden gemaakt. Ook semi-kindvriendelijk.
Suspects: Mystery Mansion ઍક્શન hln
Spel heeft potentieel, maar.. Niet stabiel voor mijn land... Blijft veel achter
IK NEEM ALLES TERUG WAT IK OVER DIT SPEL ZEG, OMDAT IK ZIEK EN vermoeid ben van deze bug, waardoor de detective ALLES ZIET TUSSEN VENTILATOREN EN ZIE MENSEN ZIJN ZO STIERS DODEN... EN ONEERLIJK VOOR DE MOORDENAARS. ALS ZE DIT BUG NIET OPLOSSEN, zweer ik bij CHRISTUS ZIEK HET VERDER NEMEN. Let op: dit is mijn laatste redmiddel om deze BUG op te lossen. Als dit niet werkt, ZAL IK EEN STAP VERDER NEMEN. GEEN GRAPPEN. GEEN LEUGENS.
Bugmelding Soms kunnen zowel ik als andere spelers geen taken uitvoeren. Weinig mensen hebben altijd een lage ping en worden tijdens het spel verbroken. De Match-taak is echt vervelend, ik denk dat het opzettelijk is.Matchmaking kan beter, duurt te lang voordat een beginnerskamer gevuld is. Ook klinkt iedereen als 9 jaar. Voeg een "geen microfoon"-spelmodus toe, want deze is erg luid. Goed spel hoor.
Het spel werkt bij mij niet op wifi. Werkt goed op mobiele data.
Telkens wanneer ik het spel open, zei ik dat het moet worden bijgewerkt naar de nieuwste versie, maar wanneer ik het doe, kan het niet worden bijgewerkt, dus heb ik het verwijderd. Toen ik opnieuw installeerde, waren al mijn records verdwenen en moesten ze weer terug naar nul. Wat een afvalspel! Bovendien hou ik niet van het idee om advertenties in het midden van het spel te plaatsen. Kan geen vrienden uitnodigen, alleen de mensen in het spel.
10/10 goed spel
Fix de matchmaking. MAN DIT is een geweldige game die de verdomde matching repareert, waardoor het niet eens lag, repareer alleen de matchmaking
Ik weet niet hoe ik moet dempen en te veel schreeuwende 4-jarigen
ik houd er zo veel van. Ik hou ervan als ik een moordenaar ben. Deze app is DE BESTE.
Suspects: Mystery Mansion Екшън bqk
het is goed maar de Thers te veel pinnen problemen dit alstublieft oplossen
Ik heb geen idee, ik ben het aan het downloaden, maar onder ons is leuk en dit is zoals onder ons, maar beter